Як організувати захист персональних даних: інструкція для відповідальної особи

Кадри
сьогодні
|
1 хвилину Читати
user icon
Марія Козаченко
юрист, Полтава

Запитання

Підприємство призначило особу, відповідальну за організацію роботи із захисту персональних даних. Які документи щодо цієї діяльності мають бути наявні на підприємстві? Хто їх веде? У номенклатурі якого структурного підрозділу / посадової особи їх зберігати й упродовж якого часу? Яку ще роботу має проводити в цьому напрямку відповідальна особа?


Питання захисту персональних даних регламентує насамперед Закон України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI (далі — Закон № 2297).

Якщо підприємство є володільцем чи розпорядником персональних даних і здійснює їх обробку, має дотримуватися приписів Закону № 2297, зокрема щодо повідомлення про обробку персональних даних, їх зберігання, порядку доступу до персональних даних, видалення або знищення.

Закон № 2297 та інші нормативні документи не містять конкретного переліку документів, які зобов’язане оформити підприємство в цій сфері.

Пропонуємо на основі його приписів інструкцію, як організувати роботу.

1. Визначте чи створі...

  • Open ChapterЗміст