unique document
Унікальний документ від Експертус

Цей документ доступний виключно для преміум-передплатників системи «Експертус Юрист Компанії». Дякуємо за довіру!

Віртуальний офіс: як не отримати проблем

Корпоративне управління
сьогодні
|
1 хвилину Читати

В умовах війни бізнес потребує гнучких рішень. Одне з них — так званий віртуальний офіс. Це зручна альтернатива традиційному офісу, яка допомагає заощадити кошти і працювати мобільно. Головне — не створити проблем із податковою. Читайте в консультації, про що варто пам’ятати бізнесу, аби застосовувати цей інструмент

user icon
Ірина Константинова
юрист-експерт із податкового обліку Експертус Головбух, Київ

Віртуальний офіс — це сервіс, що надає компанії юридичну адресу, можливість приймати кореспонденцію, телефонний номер і доступ до кімнат для перемовин без оренди фізичного приміщення. Він зручний для бізнесу, який працює віддалено або не потребує постійного офісу.

Зазвичай послуга віртуального офісу включає:

  • юридичну адресу для реєстрації бізнесу;
  • приймання та пересилання пошти;
  • секретарські послуги: дзвінки, перенаправлення тощо;
  • оренду кімнат для перемовин і конференц-залів (за потреби);
  • віртуальний номер для професійного іміджу.

З-поміж переваг віртуального офісу, порівняно із фізичною присутністю працівників компанії в конкретному місці (реальний офіс):

  • економія — не потрібні витрати на оренду і комунальні послуги;
  • гнучкість — керування бізнесом з будь-якої точки світу;
  • престиж — офіційна адреса в бізнес-центрах найвищого класу;
  • ефективність — делегування рутинних завдань, що їх зазвичай виконують секретар чи діловод: приймання дзвінків, отримання, зберігання та передача поштової кореспонденц...
  • Open ChapterЗміст