СИТУАЦІЯ
Бухгалтерський та податковий облік на підприємстві веде аутсорсингова компанія. У штаті підприємства відсутня посада головбуха та немає бухгалтерії. Звітність підписує директор. Чи має право представник аутсорсингової компанії підписувати первинні документи, договори? Якщо так, то як правильно оформити підпис? Як узаконити візування документів?
ВІДПОВІДЬ
Так, має, але за певних умов. Що це за умови — пояснимо докладно.
Бухгалтерський облік підприємство має вести безперервно з дня реєстрації до ліквідації (ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV; далі — Закон про бухоблік).
Як організувати бухоблік на підприємстві — вирішує його власник або уповноважений орган/посадова особа відповідно до законодавства та установчих документів.
Закон передбачає чотири форми організації бухобліку на підприємстві:
- введення до штату підприємства посади бухгалтера або створення бухгалтерської служби на чолі з головним бухгалтером;
- к...