Як організувати бухгалтерію на підприємстві

Кадри
26 червня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Рижикова
експерт з бухгалтерського обліку та оподаткування

Зазвичай більшість підприємств, навіть із категорії суб’єктів мікропідприємництва, створюють бухгалтерську службу на чолі з головним бухгалтером. І кому, як не головбуху, знати, скільки часу відвести на облік тих чи тих операцій на кожній обліковій ділянці. Тож йому й карти в руки: саме головбух розраховує необхідну кількість підлеглих, а на основі його пропозицій керівник підприємства приймає рішення про чисельність бухперсоналу.

Та перш ніж подати керівникові бажані цифри, головбух має не на пальцях розрахувати потрібну кількість бухгалтерів. Як показує практика, практичного досвіду ведення бухоблікових операцій не завжди достатньо, щоб оцінити їх трудомісткість. Адже на показники необхідної чисельності бухперсоналу можуть впливати сторонні чинники, як-от: специфіка та обсяги діяльності підприємства, рівень автоматизації облікових процесів, організація документообігу, загальна кількість працівників тощо, а найважливіше — часті зміни в законодавстві.

Головбух має обгрунтувати надані п...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search