Який порядок дій для передачі справ бухгалтерією від аутсорсингової компанії

Кадри
6 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Озерова
керівник експертної групи Експертус Головбух, Київ

СИТУАЦІЯ

Підприємство обслуговує аутсорсингова компанія. Наразі вирішили створити бухгалтерію на чолі з головним бухгалтером. Який порядок дій для передачі справ від аутсорсингової компанії? Які документи потрібно оформити та на що звернути увагу?

РІШЕННЯ

Приймання-передача справ у разі зміни відповідальної особи за ведення бухгалтерського обліку проведіть у такій послідовності.

Уважно ознайомтеся з умовами договору про надання послуг у частині виконання обов’язків консалтинговою компанією та порядку передання справ. Якщо останнє не передбачили у договорі, зафіксуйте детальну процедуру передання справ від аутсорсингової компанії у додатковій угоді до такого договору про надання послуг. Також перевірте наявність усіх підписаних актів наданих послуг з боку аутсорсера.

Приймання справ проведіть на підставі наказу керівника підприємства. При цьому не забудьте внести зміни до наказу про облікову політику підприємства щодо зміни форми організації бухобліку. Запросіть майбутнього головного бу...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search