Подання звітності та листування з ДПС через Електронний кабінет

Корпоративне управління
20 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Процедура набуття статусу суб’єктів електронного документообігу для обміну документами із ДПС. Перелік підстав для відмови у набутті статусу СЕД. Підстави для припинення електронного документообігу з податковим органом. Покроковий алгоритм та відеоурок щодо порядку листування із ДПС через Е-кабінет. Презентації щодо порядку надсилання до ДПС листів та звітності онлайн

user icon
Наталія Товченик
експерт з бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ
user icon
Державна податкова служба України

Електронний документообіг поступово витісняє паперовий. Наразі платники податків можуть подавати через засоби електронного зв’язку в електронному вигляді податкову та іншу звітність, реєструвати податкові та акцизні накладні, листуватися з податковою службою (через Електронний кабінет).

Механізм обміну е-документами з контролюючими органами стає дедалі простішим. З 01.09.2020 скасовано вимогу про подання заяви платником податків на приєднання до договору про визнання електронних документів та про припинення його дії (наказ Мінфіну від 01.06.2020 № 261). А з 01.06.2023 електронний документообіг із органом ДПС відбувається без приєднання до договору (наказ Мінфіну від 07.04.2023 № 177).

Як налагодити електронний документообіг із ДПС

Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами затверджено наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557 (далі — Порядок № 557). 

Юридичні особи, самозайняті особи, податкові агенти набувають статусу суб’єктів електронного документообігу (далі — СЕД)...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search