Придбали нові офісні меблі: чи подавати форму № 20-ОПП

Корпоративне управління
11 грудня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Алла Воловенко
експерт з обліку та оподаткування, Київ

СИТУАЦІЯ

Підприємство придбало нові меблі та офісну техніку. Чи потрібно окремо повідомляти про це податківців за формою 20-ОПП, якщо у Довіднику відсутні відповідні типи об’єкта оподаткування або немає об’єктів оподаткування, які підходять за призначенням?

РІШЕННЯ

Відповідь залежить від того, про які об’єкти оподаткування підприємство вже повідомляло податківців.

Податкове законодавство зобов’язує підприємство інформувати податківців за основним місцем обліку про реєстрацію, створення чи відкриття, оренду чи суборенду, закриття чи вибуття об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням (далі — Об’єкти).

Об’єктами є майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків і зборів.

Перелік Об’єктів, про які підприємства мають повідомляти у формі № 20-ОПП, ДПС узагальнила у Рекомендованому довіднику типів об’єктів оподаткування (далі — Довідник), який розмістила на своєму офіційному вебсайті.

Якщо підприємство придбаває Об’єкт, тип яко...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search