СИТУАЦІЯ
Обмінюємося з контрагентом електронними документами та підписуємо їх електронним цифровим підписом. Однак у договорі не передбачили цього або передбачили обмін лише документами в паперовій формі. Які є ризики для підприємства, яке відображає в обліку витрати на підставі саме електронних документів?
РІШЕННЯ
Можливість використовувати електронні документи потрібно обов’язково передбачити в договорі. Інакше органи ДПС можуть не визнати цих документів під час перевірки з відповідними наслідками в податковому обліку. Окрім того, суд не прийме такі е-документи як належний доказ. Підкажемо, як діяти в цій ситуації, щоб не наразитися на ризики.
Можливість обмінюватися електронними документами (далі — е-документи) передбачає стаття 207 Цивільного кодексу України (ЦК). Якщо бажаєте використовувати е-документи, обов’язково зазначте це в договорі з контрагентом. При цьому всі сторони договору мають погодити таку можливість.
Наприклад, покупець під час укладання договору наполягає, щоб вся...