Первинні документи є основою для підтвердження господарських операцій. Розповімо, якими мають бути «ідеальні» первинні документи та як виправити допущені в них помилки.
Які відомості має містити
Щоб бухгалтери могли перевірити достовірність даних у документах, законодавці затвердили обов’язкові реквізити первинного документа. Тобто графи, що мають бути у будь-якому первинному документі та які неодмінно потрібно заповнювати.
Будь-який первинний документ має містити обов’язкові реквізити
Первинні документи можна складати у паперовій або в електронній формі.
Обов’язкові реквізити первинних документів встановлює частина 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV (далі — Закон про бухоблік). Перелік не надто великий, тому наведемо його повністю:
- назва документа (форми);
- дата складання;
- назва підприємства, від імені якого склали документ;
- зміст, обсяг, одиниця виміру господарської операції;
- посади і ...