Первинні електронні документи: їх статус та вимоги до оформлення

Договірні відносини
15 лютого 2024 року
|
1 хвилину Читати

Контрагенти підприємства — постачальники послуг пропонують перейти на електронне оформлення первинних документів через комп’ютерну програму. У консультації зорієнтуємо, чи буде такий обмін документами законним та як такі первинні документи надавати працівникам ДПС під час перевірки    

user icon
Наталія Товченик
експерт з бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ

Електронний документообіг через комп’ютерну програму, наприклад через «M.E.Doc», є цілком законним. Для організації такого документообігу суб’єкти господарювання мають укласти відповідний договір або унести зміни до наявного. Електронні документи, створені в цій програмі, для відображення в бухгалтерському обліку повинні мати всі обов’язкові реквізити, а також  містити електронний підпис чи печатку, які накладають з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.                 

Оригінали електронних документів можуть бути пред’явлені під час перевірки у вигляді електронних примірників. Однак податківці мають право вимагати паперові копії таких документів.

Далі про все це детальніше.

Організація електронного документообігу

Первинні бухгалтерські документи можна створювати як у письмовій, так і в електронній формі. Таке право надано суб’єктові господарювання Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим н...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search