Електронний документообіг через комп’ютерну програму, наприклад через «M.E.Doc», є цілком законним. Для організації такого документообігу суб’єкти господарювання мають укласти відповідний договір або унести зміни до наявного. Електронні документи, створені в цій програмі, для відображення в бухгалтерському обліку повинні мати всі обов’язкові реквізити, а також містити електронний підпис чи печатку, які накладають з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Оригінали електронних документів можуть бути пред’явлені під час перевірки у вигляді електронних примірників. Однак податківці мають право вимагати паперові копії таких документів.
Далі про все це детальніше.
Організація електронного документообігу
Первинні бухгалтерські документи можна створювати як у письмовій, так і в електронній формі. Таке право надано суб’єктові господарювання Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим н...