СИТУАЦІЯ
Підприємство уклало договір з іншим суб’єктом господарювання про виконання робіт з реконструкції системи водопостачання. Роботи виконали вчасно. Замовник прийняв роботи і підписав надані виконавцем акти виконаних робіт (акти № КБ-2в). Виконавець зареєстрував податкові накладні і відобразив дохід. За місяць замовник виявив приховані недоліки у виконаній роботі й тепер наполягає на анулюванні вже підписаних актів. Чи можливо це та які дії сторін у такій ситуації?
РІШЕННЯ
Чинне законодавство не передбачає можливості анулювати акт приймання виконаних робіт. Обгрунтуємо це та наведемо інші варіанти врегулювання ситуації.
Порядок приймання виконаних робіт за договором підряду
За договором підряду одна сторона (підрядник) зобов’язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов’язується прийняти та оплатити виконану роботу (ч. 1 ст. 837 Цивільного кодексу України; ЦК).
Замовник має прийняти роботу, виконану підрядником відповідно до...

