Чи можна виправити помилку у первинці, яку податківці вже вилучили для перевірки

Договірні відносини
22 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Владислав Головатюк
юрист, Київ

СИТУАЦІЯ

Контролери виявили арифметичні помилки в актах приймання-передачі готової продукції. Вони вимагають пояснень від підприємства та його контрагента. Чи можна виправити документи? Як бути з контрагентом? Чи не буде така ситуація приводом для повторної перевірки?

РІШЕННЯ

Так, виправити помилки у первинці, яка вже вилучили податківці, можна. Після виправлення помилок надішліть контролерам пояснення. Контрагент має зробити те саме — виправити помилки і відповісти на запит податківців.

Внести правки до первинних документів цілком можливо (гл. 4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88; далі — Положення № 88). Тому виправте помилку і повідомте про це податківцям.

Як виправити

Помилки у первинних документах виправте коректурним способом, тобто закресліть неправильний текст або цифри та над закресленим напишіть правильні дані. Закреслюйте помилку однією рискою так, щоб можна було прочитати виправлене. Пі...

  • Open ChapterЗміст