СИТУАЦІЯ
Контролери виявили арифметичні помилки в актах приймання-передачі готової продукції. Вони вимагають пояснень від підприємства та його контрагента. Чи можна виправити документи? Як бути з контрагентом? Чи не буде така ситуація приводом для повторної перевірки?
РІШЕННЯ
Так, виправити помилки у первинці, яка вже вилучили податківці, можна. Після виправлення помилок надішліть контролерам пояснення. Контрагент має зробити те саме — виправити помилки і відповісти на запит податківців.
Внести правки до первинних документів цілком можливо (гл. 4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88; далі — Положення № 88). Тому виправте помилку і повідомте про це податківцям.
Як виправити
Помилки у первинних документах виправте коректурним способом, тобто закресліть неправильний текст або цифри та над закресленим напишіть правильні дані. Закреслюйте помилку однією рискою так, щоб можна було прочитати виправлене. Пі...