Чи можна виправити помилку у первинці, яку податківці вже вилучили для перевірки

Договірні відносини
22 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Владислав Головатюк
адвокат, Київ

СИТУАЦІЯ

Контролери виявили арифметичні помилки в актах приймання-передачі готової продукції. Вони вимагають пояснень від підприємства та його контрагента. Чи можна виправити документи? Як бути з контрагентом? Чи не буде така ситуація приводом для повторної перевірки?

РІШЕННЯ

Так, виправити помилки у первинці, яка вже вилучили податківці, можна. Після виправлення помилок надішліть контролерам пояснення. Контрагент має зробити те саме — виправити помилки і відповісти на запит податківців.

Внести правки до первинних документів цілком можливо (гл. 4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88; далі — Положення № 88). Тому виправте помилку і повідомте про це податківцям.

Як виправити

Помилки у первинних документах виправте коректурним способом, тобто закресліть неправильний текст або цифри та над закресленим напишіть правильні дані. Закреслюйте помилку однією рискою так, щоб можна було прочитати виправлене. Пі...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search