СИТУАЦІЯ
На підприємстві складають первинні документи за допомогою програми автоматизації, проте деякі реквізити заповнюють вручну. Чи мають юридичну силу документи, що їх склали у такий спосіб? Чи можна у документі, що створила програма, виправляти помилки коректурним способом?
РІШЕННЯ
Первинні документи створюють у письмовій або електронній формі (п. 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.1995 № 88; далі — Положення № 88). Під документом, створеним у письмовій формі, розуміють документ, не лише заповнений вручну, а й:
- створений у програмі автоматизації та роздруковоаний;
- у якому особи проставили власноручні підписи (без електронного підпису).
Електронними вважають лише документи, створені з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг (п. 2.3 Положення № 88). Отже, маєте повне право коректурно виправляти помилки у документах, створених за допомогою програм автома...