СИТУАЦІЯ
ТОВ змінило банк обслуговування, але в актах виконаних робіт організації, що надають нам послуги, зазначають старий банк. Чи це помилка? Чи потрібно замінювати первинні документи?
РІШЕННЯ
Дійсно, упродовж проведення господарської діяльності контрагентам достатньо часто доводиться з різних причин змінювати свої банківські реквізити, що їх використовують для зарахування коштів та оплати товарів і послуг за договорами.
Насамперед вивчіть зміст договору. Зазвичай у договорі встановлюють обов’язок сторін інформувати своїх контрагентів про зміну даних, що є суттєвими для забезпечення діяльності і виконання зобов’язань за договором. Визначають строк, як правило, у три дні для такого повідомлення. У нинішній інформаційний час повідомити партнерів про зміну реквізитів не становить проблеми.
Тож якщо у договорі сторони передбачили порядок повідомлення про зміну реквізитів банківського рахунку, про такі зміни повідомляйте відповідно до умов договору.
Коли таких умов у договорі немає, кон...
