Чи обов’язково зазначати в первинних документах нові банківські реквізити

Договірні відносини
20 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ганна Суханова
юрист, Київ

СИТУАЦІЯ

ТОВ змінило банк обслуговування, але в актах виконаних робіт організації, що надають нам послуги, зазначають старий банк. Чи це помилка? Чи потрібно замінювати первинні документи?

РІШЕННЯ

Дійсно, упродовж проведення господарської діяльності контрагентам достатньо часто доводиться з різних причин змінювати свої банківські реквізити, що їх використовують для зарахування коштів та оплати товарів і послуг за договорами.

Насамперед вивчіть зміст договору. Зазвичай у договорі встановлюють обов’язок сторін інформувати своїх контрагентів про зміну даних, що є суттєвими для забезпечення діяльності і виконання зобов’язань за договором. Визначають строк, як правило, у три дні для такого повідомлення. У нинішній інформаційний час повідомити партнерів про зміну реквізитів не становить проблеми.

Тож якщо у договорі сторони передбачили порядок повідомлення про зміну реквізитів банківського рахунку, про такі зміни повідомляйте відповідно до умов договору.

Коли таких умов у договорі немає, кон...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search