Електронний документообіг (далі ― ЕДО) значно спрощує роботу бухгалтера. Але хоча не перший рік ми застосовуємо ЕДО, все одно виникає дуже багато питань. Оскільки дивно відмовлятися від електронного документу в порівнянні з тим, які переваги дає ЕДО, то є сенс обговорити ключові моменти і найбільш поширені питання про ЕДО.
А саме, чи потрібно взагалі якось врегулювати обмін електронними документами? Чи достатньо самого факту, що є Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV (далі ― Закон № 851)? Яким має бути цей документ, якщо він електронний, для того, щоб він мав силу первинного документу? Чи можна з одним контрагентом поєднувати електронний документ і паперовий? Чи можна на ту саму подію дублювати і електронний, і паперовий? Чи є особливі вимоги щодо зберігань електронних документів по тривалості та по формі зберігання? Коли відбувається перевірка, то у який спосіб дамо податківцям перевірити документ, якщо він в електронній формі? ...