СИТУАЦІЯ
Клієнт переказав кошти на рахунок ТОВ, але зазначив призначення платежу, яке не відповідає діяльності підприємства. Повернути гроші клієнту чи достатньо отримати від нього лист-пояснення?
РІШЕННЯ
Достатньо листа платника з повідомленням про вручення й описом вкладення, в якому він повідомляє одержувача коштів про допущену помилку і просить зробити відповідну зміну. Такий лист складають у довільній формі.
Зразок листа клієнта з поясненням про помилку:
ТОВ 1 платіжною інструкцією від 14.04.2025 № 2250 перерахувало грошові кошти в сумі 12 000,00 грн на поточний рахунок ТОВ 2 №UA502015950000026004557960156 у ПАТ КБ «Ольвія», м. Дніпро, МФО 201595.
У полі «Призначення платежу» помилково зазначило: «Оплата за поставлені запчастини згідно з договором від 11.03.2025 № 603, у тому числі ПДВ 20 % — 2000,00 грн».
Правильним слід вважати таке призначення платежу: «Попередня оплата за договором надання послуг від 11.03.2025 № 603, у тому числі ПДВ 20 % — 2000,00 грн.
Усі інші...