Клієнт неправильно зазначив призначення платежу: як виправити

Корпоративне управління
25 квітня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Сердюк
провідний експерт з податкового обліку Експертус Головбух, кандидат економічних наук, Київ

СИТУАЦІЯ

Клієнт переказав кошти на рахунок ТОВ, але зазначив призначення платежу, яке не відповідає діяльності підприємства. Повернути гроші клієнту чи достатньо отримати від нього лист-пояснення?

РІШЕННЯ

Достатньо листа платника з повідомленням про вручення й описом вкладення, в якому він повідомляє одержувача коштів про допущену помилку і просить зробити відповідну зміну. Такий лист складають у довільній формі.

Зразок листа клієнта з поясненням про помилку:

Цитата

ТОВ 1 платіжною інструкцією від 14.04.2025 № 2250 перерахувало грошові кошти в сумі 12 000,00 грн на поточний рахунок ТОВ 2 №UA502015950000026004557960156 у ПАТ КБ «Ольвія», м. Дніпро, МФО 201595.

У полі «Призначення платежу» помилково зазначило: «Оплата за поставлені запчастини згідно з договором від 11.03.2025 № 603, у тому числі ПДВ 20 % — 2000,00 грн».

Правильним слід вважати таке призначення платежу: «Попередня оплата за договором надання послуг від 11.03.2025 № 603, у тому числі ПДВ 20 % — 2000,00 грн.

Усі інші...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search