Якщо колеги недбало ставляться до підтвердних документів, то хоч пояснюйте, хоч погрожуйте штрафами, а результату не буде. Лише посваритеся з іншими відділами.
Є ліпші способи домогтися від колег важливих документів вчасно. До речі, такі прийоми допоможуть досягати бажаного і в інших життєвих ситуаціях.
Порада 1. Надайте колегам пам’ятки і зрозумілі інструкції
Домовтеся, які саме документи працівники мають подавати до бухгалтерії. Буває, що проблема виникає через нечіткий розподіл функцій між працівниками. Наприклад, менеджер вважає, що документи в бухгалтерію віднесе секретарка, а та й гадки про це не має.
Розробіть інструкції, регламенти, графіки з документообігу для різних операцій, пам’ятки для відряджених та інші подібні шпаргалки. Ваша мета — якнайбільше полегшити роботу з документами для працівника, який, як правило, погано розуміє нюанси їх оформлення. Пам’ятки можуть бути невеликими: поїхав у відрядження Україною — збери те й оформи так. Хочете, щоб працівник привіз правильно ...