Колишній директор привласнив первинні документи: як діяти

Корпоративне управління
25 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Ірина Овдійчук
адвокат, старший партнер Адвокатського об’єднання «Адвокатська фірма «Єфімов, Брожко та партнери», Київ

СИТУАЦІЯ

Директор звільнився і відмовився віддавати первинні документи. Як діяти?

РІШЕННЯ

Рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів і суду, щоб примусити колишнього керівника повернути документи. Але спочатку перевірте установчі документи на предмет того, чи передбачають вони відповідальність керівника за те, що він не передав справи наступнику. Далі — докладніше.

Документ — матеріальний носій інформації. Основна функція документа — зберігати та передавати інформацію у часі та просторі (ст. 1 Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-ХІІ; далі — Закон № 2657). Інформація — будь-які дані, які можна зберегти на матеріальних носіях або відобразити в електронному вигляді.

Аргумент

Закон охороняє права на інформацію, яку фізичні чи юридичні особи створили в процесі діяльності (ч. 4 ст. 7 Закону № 2657). Документи підприємства — це його власність. Вони повинні перебувати на підприємстві

Порядок приймання-передавання документів у разі зміни керівника визначає г...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search