Неправильно формували справи з наказами: як виправити та чим це загрожує

Кадри
23 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Наталія Васильченко
юрист, Київ

СИТУАЦІЯ

У наказах підприємства з основної діяльності є накази про зміни в штатному розписі та накази на виплату премії чи надбавки. Чи серйозне це порушення та як за нього штрафуватимуть? Як можна владнати ситуацію, якщо накази так ведуть вже не один рік?

РІШЕННЯ

Щоб визначити, до якого виду віднести наказ, керуйтеся Переліком типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5 (далі — Перелік № 578/5). Перелік № 578/5 містить типові документи, що створюють під час документування однотипних (загальних для всіх) управлінських функцій, які виконують державні органи й органи місцевого самоврядування, інші установи, підприємства та організації (далі — підприємства) незалежно від функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності, форми власності, а також документацію, яку підприє...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search