Реєструємо податкові накладні, коли змінився директор

Корпоративне управління
15 жовтня 2024 року
|
1 хвилину Читати

За всіма податковими накладними та розрахунками коригування, що подаєте на реєстрацію в ЄРПН, система відстежує чинність КЕП осіб, які їх підписали, на дату складання. Якщо КЕП таких осіб не чинний, документи не приймуть до реєстрації. Тож навіть якщо зміна керівництва не планується, варто заздалегідь делегувати право підпису іншим особам. Підкажемо, як це зробити

user icon
Ганна Чернишова
провідний експерт з податкового обліку Експертус Головбух, Київ

Змоделюємо ситуацію. На підприємстві змінилося керівництво. Бухгалтер платника намагається зареєструвати податкову накладну (ПН) або розрахунок коригування (РК), датовані періодом, коли працював попередній керівник. У відповідь отримує квитанцію з текстом помилки: «Документ не може бути прийнятий — Порушено вимоги статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» — відсутня інформація про право підпису на дату складання документа особи, що засвідчила податкову накладну».

Як зареєструвати ПН та уникати подібних ситуацій у майбутньому — далі.

Хто може підписувати ПН

Платник ПДВ зобов’язаний на дату виникнення ПДВ-зобов’язання скласти ПН в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН). Для цього необхідно скористатися кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи або її удосконаленим електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису згідно із Законом України «Про електр...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search