Змоделюємо ситуацію. На підприємстві змінилося керівництво. Бухгалтер платника намагається зареєструвати податкову накладну (ПН) або розрахунок коригування (РК), датовані періодом, коли працював попередній керівник. У відповідь отримує квитанцію з текстом помилки: «Документ не може бути прийнятий — Порушено вимоги статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» — відсутня інформація про право підпису на дату складання документа особи, що засвідчила податкову накладну».
Як зареєструвати ПН та уникати подібних ситуацій у майбутньому — далі.
Хто може підписувати ПН
Платник ПДВ зобов’язаний на дату виникнення ПДВ-зобов’язання скласти ПН в електронній формі та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН). Для цього необхідно скористатися кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи або її удосконаленим електронним підписом, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису згідно із Законом України «Про електр...