Сім листів контрагентам, які спростять співпрацю з ними

Корпоративне управління
16 липня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Ми підготували для вас шаблони листів контрагентам. Користуйтеся цими зразками, щоб заощаджувати час на спілкування з партнерами. До кожного листа є докладна інструкція

user icon
Наталія Васильченко
юрист, Київ

Претензія покупцеві, який вчасно не оплатив товар

Коли покупці не платять вчасно, а на дзвінки та листи не реагують, допоможе офіційна претензія. Покупець зрозуміє, що ви налаштовані серйозно і прощати борг не збираєтеся. Адже претензія — перший крок до повернення заборгованості.

Претензій покупці зазвичай не ігнорують. Особливо якщо під час укладання договору ви застерегли в ньому обов’язкове досудове врегулювання спорів.

За загальним правилом, зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог — відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться (ст. 526 Цивільного кодексу; ЦК). Тому, теоретично, вже наступного дня після порушення терміну виконання зобов’язання ви можете звертатися до суду для захисту свого порушеного права.

Але не у всіх випадках.

При розгляді можливості досудового врегулювання спору зважте на наступне.

Аргумент

До 2016 р...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search