Претензія покупцеві, який вчасно не оплатив товар
Коли покупці не платять вчасно, а на дзвінки та листи не реагують, допоможе офіційна претензія. Покупець зрозуміє, що ви налаштовані серйозно і прощати борг не збираєтеся. Адже претензія — перший крок до повернення заборгованості.
Претензій покупці зазвичай не ігнорують. Особливо якщо під час укладання договору ви застерегли в ньому обов’язкове досудове врегулювання спорів.
За загальним правилом, зобов’язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог — відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться (ст. 526 Цивільного кодексу; ЦК). Тому, теоретично, вже наступного дня після порушення терміну виконання зобов’язання ви можете звертатися до суду для захисту свого порушеного права.
Але не у всіх випадках.
При розгляді можливості досудового врегулювання спору зважте на наступне.
До 2016 р...