У процесі госпдіяльності часто постають запитання, чи можливе використання факсиміле підпису директора на документах бухгалтерського обліку? На яких ще документах можна проставляти факсиміле, а на яких — ні, і чому? Які нормативні акти встановлюють правила використання факсиміле й чи потрібно видавати про це інструкцію, наказ чи розпорядження? Відповіді на них знайдете тут і зараз.
Де можна застосовувати
Чинне законодавство не містить чіткого визначення термінів «факсиміле» та «факсимільний підпис», як і не врегульовує порядку їх використання. Свого часу на цьому акцентувало увагу і Держпідприємництво у листі від 12.01.2005 № 145.
І сьогодні ситуація, на жаль, не змінилася, хоча використання факсиміле як досить оперативного і зручного способу ідентифікації у господарській діяльності й надалі залишається привабливим. Але поодинокі застереження щодо застосування факсиміле для візування тих чи тих документів все ж таки трапляються у деяких нормативно-правових актах.
Насамперед визначимося...