СИТУАЦІЯ
Працівник, який не має КЕП, приймає товар і погоджує електронну накладну. Підписує електронний документ керівник підприємства власним КЕП. Чи правомірні такі дії?
РІШЕННЯ
Якщо оформлюєте накладну для переміщення товарно-матеріальних цінностей між структурними підрозділами або матеріально відповідальними особами підприємства, така накладна — винятково внутрішній документ. Рух запасів не впливає на стан майна, капіталу, зобов’язань і фінансових результатів компанії. Це внутрішньогосподарська (управлінська) операція. Таку накладну не можна вважати первинним документом. Тому вимоги статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV (далі — Закон про бухоблік) на зміст цього документа не поширюються.
Отже, можете застосовувати варіант, коли працівник погоджує накладну на переміщення товарів, а директор підписує її своїм кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Це не суперечить закону, і такий документ має юридичну силу.
Од...