Чи можуть директор і головбух підписувати касові документи у відпустці

Корпоративне управління
5 березня 2024 року
|
1 хвилину Читати

Директор і головний бухгалтер у відпустці мають відпочивати, а не підписувати касові документи. Зайвий «трудоголізм» не минеться — підприємство оштрафують. Деталі — у консультації

user icon
Тетяна Нижник
видавець Цифрового видавництва Експертус, експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ

СИТУАЦІЯ

Директор і головний бухгалтер підприємства перебували у відпустці. На цей час право підпису нікому не передали. Касові документи вони підписували, перебуваючи у відпустці. Чи можуть контролери висунути претензії?

ВІДПОВІДЬ

Так, можуть.

Директор і головний бухгалтер — наймані працівники підприємства, Вони оформлені за трудовим договором, який передбачає, у т. ч., право працівника на відпочинок — відпустку. Відпустка — це звільнення працівника від роботи на певний період для забезпечення його відпочинку або соціальних потреб зі збереженням за ним місця роботи і посади.

Відповідно, у період відпустки керівник і головний бухгалтер не можуть виконувати посадових обов’язків. Бо відпустка — форма відпочинку, гарантована всім працівникам (ст. 45 Конституції України).

Якщо директор або головний бухгалтер, перебуваючи у відпустці, підпишуть касові документи, контролери під час перевірки можуть визнати такі папери недійсними. Наприклад, якщо «несанкціонований» підпис буде на прибутковому...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search