«Розкручуєтеся» через блогера — врахуйте юридичні аспекти співпраці

Договірні відносини
20 січня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Співпраця з блогерами — один із найпопулярніших маркетингових інструментів для просування компанії. Проте не всі знають, як правильно юридично оформити ці відносини. Наш юрист підготувала рекомендації та пояснила, як співпрацювати з блогерами, щоб отримати гарантії та ефективно розмістити свою рекламу

user icon
Ірина Константинова
юрист-експерт із податкового обліку Експертус Головбух, Київ

Під час маркетингового просування завдання маркетолога — відшукати блогера/інфлюенсера, який зможе охопити найширшу аудиторію та забезпечити якісний контент. Але саме від юридичного оформлення співпраці залежить, чи буде ця співпраця чіткою та результативною. Чому приділити звернути увагу, розглянемо в цій консультації.

Усе в цьому процесі індивідуально. Та загалом — що більший блог, то детальніше маєте прописати договір.

Отже, визначили, з ким цікаво співпрацювати з маркетингової точки зору. Тепер важливо якнайчіткіше прописати в договорі співпраці юридичні тонкощі. На перший погляд, вони нудні, але за результатами значущі.

Базова інформація — чи зареєстрована підприємництва діяльність блогера. Від цього залежить, як проводитимете розрахунки, як вестимете податковий облік. Зрештою, до якого суду підете, якщо щось піде не так.

Отже, визначимо, які є категорії блогерів.

Блогер — фізична особа

Це блогер, для якого блогерство є основним видом діяльності, але він не зареєстрований як ФОПи....

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search