Під час маркетингового просування завдання маркетолога — відшукати блогера/інфлюенсера, який зможе охопити найширшу аудиторію та забезпечити якісний контент. Але саме від юридичного оформлення співпраці залежить, чи буде ця співпраця чіткою та результативною. Чому приділити звернути увагу, розглянемо в цій консультації.
Усе в цьому процесі індивідуально. Та загалом — що більший блог, то детальніше маєте прописати договір.
Отже, визначили, з ким цікаво співпрацювати з маркетингової точки зору. Тепер важливо якнайчіткіше прописати в договорі співпраці юридичні тонкощі. На перший погляд, вони нудні, але за результатами значущі.
Базова інформація — чи зареєстрована підприємництва діяльність блогера. Від цього залежить, як проводитимете розрахунки, як вестимете податковий облік. Зрештою, до якого суду підете, якщо щось піде не так.
Отже, визначимо, які є категорії блогерів.
Блогер — фізична особа
Це блогер, для якого блогерство є основним видом діяльності, але він не зареєстрований як ФОПи....