Накази набувають юридичної сили після їх реєстрації. Реєструєте за правилами — завжди матимете докази щодо часу і змісту виданих наказів, коли доведеться відстоювати позицію у судовому спорі з працівником.
Консультація допоможе оформити обов’язкові журнали реєстрації кадрових наказів і внести до них записи, визначити індекси для кадрових наказів, виправити помилки, якщо припустилися їх при реєстрації.
Правила реєстрації наказів
Якщо на підприємстві впровадили автоматизовану систему діловодства, реєструйте накази в автоматизованій системі. Якщо автоматизованої системи немає, реєструйте накази в паперових журналах реєстрації.
Проставляйте на наказі номер за журналом чи реєстром з автоматизованої системи та додавайте до нього літерний індекс (п. 1 гл. 3 розд. ІІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/; далі — П...