Як вести журнали реєстрації наказів

Кадри
2 листопада 2023 року
|
1 хвилину Читати

Правила реєстрації наказів. Обов'язкові щорічні журнали на підприємстві. Зразки виправлення помилок у наказах

user icon
Ірина Іванченко
експерт із кадрових питань, Київ
user icon
Юлія Видиборець
провідний експерт Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, юрист із трудового права, сертифікований експерт із військового обліку, Київ

Накази набувають юридичної сили після їх реєстрації. Реєструєте за правилами — завжди матимете докази щодо часу і змісту виданих наказів, коли доведеться відстоювати позицію у судовому спорі з працівником.

Консультація допоможе оформити обов’язкові журнали реєстрації кадрових наказів і внести до них записи, визначити індекси для кадрових наказів, виправити помилки, якщо припустилися їх при реєстрації.

Правила реєстрації наказів

Якщо на підприємстві впровадили автоматизовану систему діловодства, реєструйте накази в автоматизованій системі. Якщо автоматизованої системи немає, реєструйте накази в паперових журналах реєстрації.

Проставляйте на наказі номер за журналом чи реєстром з автоматизованої системи та додавайте до нього літерний індекс (п. 1 гл. 3 розд. ІІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/; далі — П...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search