Під час оренди нерухомості періодично виникають ситуації, які не завжди мають чітке законодавче розв’язання. Так, коли підприємство функціонує та веде господарську діяльність, із ним часто трапляються зміни. То нового керівника призначили, то змінилася назва, а то й через декомунізацію перейменували вулицю, де розташований об’єкт оренди. Саме тому передплатники доволі часто запитують нас про нюанси додаткових угод до договорів оренди.
Змінилися назви вулиці, контрагента тощо
доцільно укласти додаткову угоду або повідомити листом
Наразі пропонуємо добірку ситуацій, які часто виникають на практиці, і поради щодо їх розв’язання.
Яких вимог дотримати, щоб правильно оформити додаткову угоду
Основне, що маєте пам’ятати: змінювати умови договору можна лише за взаємною згодою сторін, якщо іншого не передбачили у договорі. Інакше доведеться вирішувати спір у суді. Односторонні зміни можливі, лише якщо про це записали у договорі (ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України;...