СИТУАЦІЯ
Підприємство уклало договір суборенди у паперовій формі. Підписали додаткову угоду про використання електронного документообігу. У звітному році припиняємо дію договору. Додаткову угоду плануємо укласти в електронній формі та посвідчити електронним цифровим підписом. Чи матиме юридичну силу така додаткова угода й чи припинить вона дію основного договору суборенди?
ВІДПОВІДЬ
Електронний документ — документ, у якому інформація зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV; далі — Закон № 851). Такий документ створюють, передають і зберігають електронними засобами. Але його можна перетворити у візуальну форму, якою є «…відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для сприймання його змісту людиною».
Щоб ідентифікувати автора електронного документа, слугує електронний підпис (ст. 6 Закону № 851). Н...