Куди передавати документи у разі ліквідації підприємства

Корпоративне управління
24 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Наталія Васильченко
юрист, Київ

Питання забезпечення схоронності соціально значущих документів громадян, особливо у випадку ліквідації їх роботодавців, завжди на часі. Бо від сумлінності роботодавців залежать соціальні гарантії та статус, а подекуди і долі працівників, усю трудову біографію яких відображено в документах ліквідованого суб’єкта. А без належного оформлення та подальшої передачі цих документів на довготривале зберігання до архівних установ сотні громадян не можуть підтвердити свій трудовий стаж, реалізувати право на призначення, перерахунок та оформлення пенсій тощо. Належно вирішити це питання можна лише шляхом передачі документів ліквідованого суб’єкта на зберігання до архіву.

На відміну від документів Національного архівного фонду (НАФ) (ідеться про архівні документи, культурну цінність яких визнано відповідною експертизою та які підлягають державному обліку і зберіганню), якими переймаються державні архіви, обов’язок збереження документації з особового складу (кадрові документи і зарплатні відомості ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search