Податкова не надала відповідь на скаргу протягом визначеного строку: як діяти

Перевірки
10 листопада 2023 року
|
1 хвилину Читати

Вичерпний перелік підстав для залишення податковим органом скарги без розгляду. Дії платника податків, якщо ДПС порушила строк розгляду скарги на ППР і не надала обґрунтованої відповіді

user icon
Дмитро Михайленко
керуючий партнер юридичної компанії «Crowe LF Ukraine», голова Комітету підприємців з податкових питань при ТПП України, Київ
ДС
Денис Степаненко
юрист, Київ

Щоб оскаржити податкове-повідомлення рішення (ППР), платник податків подає скаргу до органу контролю вищого рівня. Скаргу подавайте у письмовій або електронній формі засобами електронного зв’язку. За потреби додайте належно засвідчені копії документів, розрахунків і доказів, які вважаєте за потрібне надати, з урахуванням вимог пункту 44.6 Податкового кодексу України (ПК).

Документи подайте протягом 10 робочих днів після дня, коли отримали ППР (п. 56.3 ПК).

Коли скаргу залишать без розгляду

Вичерпний перелік підстав, із яких скаргу залишать без розгляду, визначений у Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженому наказом Мінфіну від 21.10.2015 № 916 (далі — Порядок № 916):

  • скаргу не підписала особа, яка її подала, або її представник, або до скарги не додали належно оформлені й завірені документи, що підтверджують повноваження представника на її підписання;
  • орган контролю вищого рівня ухвалив рішення відмовити платникові подат...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search