Як організувати документообіг на підприємстві

Корпоративне управління
23 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Консультація допоможе організувати рух документів на підприємстві та правильно скласти графік документообігу 

user icon
Людмила Кравченко
керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух, Київ
user icon
Олександр Денисенко
член Центральної експертно-перевірної та Нормативно-методичної комісій Державної архівної служби України, експерт з питань діловодства архівної справи, Київ

Коли багато документів, а часу мало — великий ризик помилитися. Бухгалтер ризикує так щодня. Наприклад, через те, що працівники несвоєчасно здають до бухгалтерії документи. Це буває, якщо на підприємстві немає графіка документообігу або працівники про нього не знають. Адже рух документів відтоді, як їх створили чи отримали, до того, як завершили виконання, — досить складний процес.

Якщо документ затримують на будь-якому етапі документообігу — неприємні наслідки забезпечені. Головні бухгалтери підприємств часто підходять до складання графіка документообігу формально або обмежуються записом у наказі про організацію бухгалтерського обліку. Однак не варто нехтувати складанням графіка документообігу, оскільки згодом праця та витрати часу бухгалтера виправдаються.

Саме за допомогою графіка документообігу можна розв’язати багато питань, пов’язаних з рухом документів. Графік дає право головному бухгалтеру вимагати, щоб працівники подавали документи у зазначені терміни. Якщо графіка немає — не ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search