Коли багато документів, а часу мало — великий ризик помилитися. Бухгалтер ризикує так щодня. Наприклад, через те, що працівники несвоєчасно здають до бухгалтерії документи. Це буває, якщо на підприємстві немає графіка документообігу або працівники про нього не знають. Адже рух документів відтоді, як їх створили чи отримали, до того, як завершили виконання, — досить складний процес.
Якщо документ затримують на будь-якому етапі документообігу — неприємні наслідки забезпечені. Головні бухгалтери підприємств часто підходять до складання графіка документообігу формально або обмежуються записом у наказі про організацію бухгалтерського обліку. Однак не варто нехтувати складанням графіка документообігу, оскільки згодом праця та витрати часу бухгалтера виправдаються.
Саме за допомогою графіка документообігу можна розв’язати багато питань, пов’язаних з рухом документів. Графік дає право головному бухгалтеру вимагати, щоб працівники подавали документи у зазначені терміни. Якщо графіка немає — не ...