СИТУАЦІЯ
Покупці бажають співпрацювати з підприємством, якщо організуємо електронний документообіг. Які наслідки для подавця? Як потрібно зберігати документи? Якщо видаткові накладні підписуватимемо електронним цифровим підписом, як це обґрунтувати? Адже зі складу товар транспортують без документів. Хто має підписувати документи, якщо складські послуги надає інше підприємство?
РІШЕННЯ
Електронний документ — гідна альтернатива старому доброму паперовому документу. За дотримання деяких умов цей документ стане повноцінним учасником документообігу і продавця, і покупця.
Що таке електронний документ
Спочатку з’ясуємо, що таке електронний документ.
Електронний документ — це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV; далі — Закон № 851).
При цьому попри те що електронний документ створюють, передають і зберігають електронни...