Як організувати електронний документообіг із контрагентом

Корпоративне управління
4 січня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Електронна документація — реальність сьогодення. З’ясуємо, які бувають електронні підписи, на які моменти варто звернути увагу бухгалтерові

user icon
Олександр Єфімов
адвокат, аудитор, доктор філософії права, доцент, Київ

СИТУАЦІЯ

Покупці бажають співпрацювати з підприємством, якщо організуємо електронний документообіг. Які наслідки для подавця? Як потрібно зберігати документи? Якщо видаткові накладні підписуватимемо електронним цифровим підписом, як це обґрунтувати? Адже зі складу товар транспортують без документів. Хто має підписувати документи, якщо складські послуги надає інше підприємство?

РІШЕННЯ

Електронний документ — гідна альтернатива старому доброму паперовому документу. За дотримання деяких умов цей документ стане повноцінним учасником документообігу і продавця, і покупця.

Що таке електронний документ

Спочатку з’ясуємо, що таке електронний документ.

Електронний документ — це документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV; далі — Закон № 851).

При цьому попри те що електронний документ створюють, передають і зберігають електронни...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search