Яких порушень і помилок уникати під час роботи з документами

Корпоративне управління
22 червня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Компанії часто оформляють внутрішні документи для «галочки», а потім забувають про них. Якщо податківці дізнаються, що порушуєте свої регламенти і накази, — чекайте штрафів. Можливо, якісь із документів застаріли, суперечать один одному або неправильно оформлені. Подивіться на них очима перевіряльників — і все стане зрозуміло. Позбудьтеся помилок, поки не пізно

user icon
Наталія Васильченко
юрист, Київ

Аби нам з вами легше жилося, держава щороку удосконалює податкове адміністрування. Утім окремі бізнесмени живуть за своїми правилами, так їм зручніше. «А що такого? — кажуть вони. — Усі так роблять, і нічого!» Застерігаємо: керуватися бізнес-поняттями лихих 90-х небезпечно. Компанії часто оформляють внутрішні документи для «галочки», а потім забувають про них. Якщо податківці дізнаються, що порушуєте свої регламенти та накази, — чекайте штрафів. Проаналізуємо порушення, яких компанії припускаються у документах найчастіше, та підкажемо, як уникнути проблем.

Зберігають усі документи в одній теці

Коли схожі один на одного договори зберігають в одній теці — це викликає підозру. Чи не фіктивні вони? Можливо, це контракти, за якими компанія є виконавцем? Та ні, йдеться про витрати підприємства. Але тексти договорів однакові, відрізняються лише дані контрагентів. Придивляємося до деталей: та вони ж роздруковані на одному принтері! Ану спробуємо, чи не на тому, що стоїть у кутку компанії. — То...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search