СИТУАЦІЯ
Підприємство уклало з іншим підприємством договір підряду, за яким зобов’язалося щомісяця виконувати роботи. Пізніше в контрагента змінився директор. Чи має право новий директор підписувати акти виконаних робіт за договором, що уклав колишній директор? Чи потрібно переукладати новий договір із новим директором? Чи просто укласти додаткову угоду до наявного договору? Які документи має надати у такій ситуації контрагент? Що зробити у цій ситуації, аби акти виконаних робіт і сам договір податкова не визнала недійсними?
ВІДПОВІДЬ
Ні, переукладати договір чи оформляти нові документи у такій ситуації не потрібно. Жоден нормативний документ не вимагає переукладати договори у разі зміни їх підписантів. Тому підписаний колишнім директором договір продовжує діяти на тих самих умовах протягом строку, на який його уклали. Звісно, якщо сторони на власний розсуд не вирішать внести до нього зміни шляхом укладення додаткової угоди. Обгрунтуємо.
Коли керівник юридичної особи укладає угоди з ко...