Бухгалтер виконує обов’язки кадровика: як оформити та засвідчити підпис

Кадри
19 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Керівник підприємства вирішив покласти на бухгалтера обов’язок вести кадрове діловодство. Підкажемо, як це оформити документально та яку посаду бухгалтер має зазначати, коли засвідчуватиме записи у трудових книжках, — «бухгалтер» чи «відповідальний за ведення кадрового діловодства»

user icon
Людмила Кравченко
керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух, Київ

Усе залежить від того, на яких підставах бухгалтер виконуватиме обов’язки спеціаліста кадрової служби. Перелік обов’язків працівника визначить керівник підприємства в посадовій інструкції та у трудовому договорі. А укладати такий договір зобов’язує законодавство за будь-якої форми організації праці.

Трудовий договір — це угода між працівником і керівником підприємства, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а керівник підприємства зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні, щоб виконати цю роботу (ст. 21 КЗпП).

Керівник підприємства не має права вимагати від працівника виконувати роботу, не обумовлену трудовим договором (ст. 31 КЗпП).

Посадову інструкцію доведіть до працівника під підпис після того, як її затвердить керівник підприємства або за дорученням його заступник.

Зміна посадової інструкції

У процесі роботи керівник підприємства може вносити зміни до трудового договору та посадової інструкції...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search