Якщо бухгалтер іде у відпустку, нехай його роботу в цей час виконує інший працівник. Для цього:
або
- покладіть виконання обов’язків відсутнього працівника на його колегу (тоді працівник, що замінює бухгалтера, виконує свою работу й одночасно обов’язки відпускника);
- оформте тимчасове заміщення (тобто звільніть працівника від роботи за його посадою).
Оформлювати суміщення не можна
коли працівник тимчасово замінює працівника, що перебуває у відпустці
На практиці ці два поняття часто ототожнюють і на час відпустки працівника покладають його обов’язки на іншого працівника в порядку суміщення. Застерігаємо: в такому разі оформлювати суміщення некоректно, позаяк суміщення передбачає наявність вакантної посади. Це прямо випливає з Інструкції щодо застосування постанови Ради Міністрів СРСР від 04.12.1981 № 1145 «Про порядок і умови суміщення професій (посад)», затвердженої наказом Держкомпраці СРСР, Мінфіном СРСР, ВЦРПС від 14.05.1982 № 53-ВЛ (далі — Інструкція № 53)....