Відпустка бухгалтера: як оформити відсутність та ким замінити

Кадри
31 травня 2023 року
|
1 хвилину Читати

Консультація допоможе оформити заміну бухгалтера на час відпустки та не порушити законодавства. Правилами можете скористатися і у випадку відпустки головбуха чи інших працівників

user icon
Наталія Васильченко
юрист, Київ
user icon
Альона Тімофєєва
експерт з питань бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ

Якщо бухгалтер іде у відпустку, нехай його роботу в цей час виконує інший працівник. Для цього:

або

  • покладіть виконання обов’язків відсутнього працівника на його колегу (тоді працівник, що замінює бухгалтера, виконує свою работу й одночасно обов’язки відпускника);
  • оформте тимчасове заміщення (тобто звільніть працівника від роботи за його посадою).
Зверніть увагу

Оформлювати суміщення не можна

коли працівник тимчасово замінює працівника, що перебуває у відпустці

На практиці ці два поняття часто ототожнюють і на час відпустки працівника покладають його обов’язки на іншого працівника в порядку суміщення. Застерігаємо: в такому разі оформлювати суміщення некоректно, позаяк суміщення передбачає наявність вакантної посади. Це прямо випливає з Інструкції щодо застосування постанови Ради Міністрів СРСР від 04.12.1981 № 1145 «Про порядок і умови суміщення професій (посад)», затвердженої наказом Держкомпраці СРСР, Мінфіном СРСР, ВЦРПС від 14.05.1982 № 53-ВЛ (далі — Інструкція № 53)....

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search