Використання посередником власної торговельної марки

Інтелектуальна власність
19 серпня 2025 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Редакція системи «Експертус Головбух»
Цифрове видавництво Експертус

СИТУАЦІЯ

Підприємство продає власну сертифіковану продукцію оптовій базі. Чи має право оптова база фасувати таку продукцію з використанням своєї торговельної марки?

РІШЕННЯ

Право інтелектуальної власності на торговельну марку закріплено у главі 44 Цивільного кодексу України (ЦК).

Торговельною маркою може бути будь-яке позначення або будь-яка комбінація позначень, які придатні для вирізнення товарів (послуг), що виробляються (надаються) однією особою, від товарів (послуг), що виробляються (надаються) іншими особами (ст. 492 ЦК).

Суб’єктами права інтелектуальної власності на торговельну марку є фізичні та юридичні особи. При цьому право інтелектуальної власності на певну торговельну марку може належати одночасно кільком фізичним та (або) юридичним особам (ст. 493 ЦК).

Як правило, виробник позначає товар лише зі своєю торговельною маркою.

Майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку належать володільцю відповідного свідоцтва, якщо інше не встановлено договором (ст. 495 ЦК)...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search