Як оскаржити ППР, прийняте після розгляду первинної скарги платника податку

Перевірки
29 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Наталія Товченик
експерт з бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ

Звернімось до норм Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 21.10.2015 № 916 (далі — Порядок № 916).

Так, контролюючий орган вищого рівня при розгляді скарги платника податків перевіряє правомірність здійсненого контролюючим органом нижчого рівня нарахування або прийняття будь-якого іншого рішення, що оскаржується (п. 1 розд. IX Порядку № 916). Після цього контролюючий орган приймає, зокрема, одне з таких рішень:

  • повністю задовольняє скаргу платника податків та скасовує рішення контролюючого органу, яке оскаржується;
  • частково задовольняє скаргу платника податків та у окремій частині скасовує рішення контролюючого органу, яке оскаржується;
  • залишає скаргу без задоволення, а рішення контролюючого органу, яке оскаржується, без змін;
  • зменшує (збільшує) суму грошового зобов’язання.

Під час прийняття цих рішень контролюючий орган має право зменшити (збільшити) суму грошового зобов’язання або податкового б...

  • Open ChapterЗміст