Як оскаржити ППР, прийняте після розгляду первинної скарги платника податку

Перевірки
29 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Наталія Товченик
експерт з бухгалтерського обліку та оподаткування, Київ

Звернімось до норм Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 21.10.2015 № 916 (далі — Порядок № 916).

Так, контролюючий орган вищого рівня при розгляді скарги платника податків перевіряє правомірність здійсненого контролюючим органом нижчого рівня нарахування або прийняття будь-якого іншого рішення, що оскаржується (п. 1 розд. IX Порядку № 916). Після цього контролюючий орган приймає, зокрема, одне з таких рішень:

  • повністю задовольняє скаргу платника податків та скасовує рішення контролюючого органу, яке оскаржується;
  • частково задовольняє скаргу платника податків та у окремій частині скасовує рішення контролюючого органу, яке оскаржується;
  • залишає скаргу без задоволення, а рішення контролюючого органу, яке оскаржується, без змін;
  • зменшує (збільшує) суму грошового зобов’язання.

Під час прийняття цих рішень контролюючий орган має право зменшити (збільшити) суму грошового зобов’язання або податкового б...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search