СИТУАЦІЯ
Нещодавно Мінекономіки роз’яснило, що роботодавець має право визначитися, чи вести особові картки П-2. Прошу роз’яснити, які нормативні акти регламентують порядок ведення, зберігання та передачі в архів карток П-2. Адже думка Мінекономіки, яку оформили листом, не є нормативним актом.
Які накази, постанови, розпорядження регламентують вести картки П-2 і як підприємству припинити їх вести? Чи видавати для цього наказ? Адже на основі листа Мінекономіки перестати вести П-2 неправомірно, оскільки зберігаємо їх 75 років.
РІШЕННЯ
Відповімо на запитання детально.
Навіть різні управління Держпраці мають різний погляд на обов’язок роботодавця вести особові картки за типовою формою № П-2 (далі — особова картка П-2), затвердженою спільним наказом Держстату і Міноборони від 25.12.2009 № 495/656 (далі ― наказ № 495/656). Така ситуація стала приводом для Мінекономіки роз’яснити свою позицію (див. лист від 25.09.2024 № 4701-05/70518-09). Загалом Мінекономіки повторило позицію Східного Міжрегі...