СИТУАЦІЯ
Часто платник ПДВ надсилає до ДПС податкову накладну (ПН) для реєстрації у Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), але квитанції про прийняття/неприйняття або зупинення її реєстрації не отримує. Дехто із платників отримує таку квитанцію наступного дня, а декому доводиться вдруге надсилати ПН для реєстрації. Як наслідок, протермінований строк реєстрації ПН і загроза штрафу за таке порушення. Отже, не завжди порушення строків реєстрації залежить від платника, бо перепоною можуть бути технічні проблеми. А чи зважатимуть податківці на те, що строк реєстрації порушений не з вини платника?
РІШЕННЯ
Ні, технічні проблеми на сервері ДПС — не підстава для звільнення від штрафів.
Тобто на практиці не поодинокі випадки, коли платник протягом операційного дня не отримує квитанції про прийняття чи неприйняття або зупинення реєстрації ПН, а втім її не зареєстрували. До того ж податківці у цих випадках застосовують до постачальника штрафні санкції, передбачені статтею 120-1 ПК. Навіть як...