Чи оформляти договором франчайзингу розлив води стороннім підприємством

Договірні відносини
1 вересня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олександр Єфімов
адвокат, аудитор, доктор філософії права, доцент, Київ

СИТУАЦІЯ

Підприємство займається розливом мінеральної води у пляшки. Для такого розливу воно планує скористатися й послугами іншого підприємства, однак під власною торговою маркою. З’ясуємо, чи потрібно укладати договір франчайзингу та як обліковувати розлив води стороннім підприємством

РІШЕННЯ

Насамперед — про франчайзинг. Цей термін походить від французького слова «franchise», що перекладається як «пільга», «привілей». Франчайзинговий договір ― це такий вид господарських правовідносин між юридично та фінансово незалежними сторонами (юридичними та/або фізичними особами), у яких одна сторона (франчайзер), що володіє успішним бізнесом, відомою торговою маркою (ТМ) чи іншим нематеріальним активом, дозволяє іншій стороні (франчайзі) користуватися цим нематеріальним активом на певних умовах.

Суть цих правовідносин в українському законодавстві охоплює договір комерційної концесії. Відповідно до статті 1115 Цивільного кодексу України (ЦК) за договором комерційної концесії одна сторона (право...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search