СИТУАЦІЯ
Підприємство займається розливом мінеральної води у пляшки. Для такого розливу воно планує скористатися й послугами іншого підприємства, однак під власною торговою маркою. З’ясуємо, чи потрібно укладати договір франчайзингу та як обліковувати розлив води стороннім підприємством
РІШЕННЯ
Насамперед — про франчайзинг. Цей термін походить від французького слова «franchise», що перекладається як «пільга», «привілей». Франчайзинговий договір ― це такий вид господарських правовідносин між юридично та фінансово незалежними сторонами (юридичними та/або фізичними особами), у яких одна сторона (франчайзер), що володіє успішним бізнесом, відомою торговою маркою (ТМ) чи іншим нематеріальним активом, дозволяє іншій стороні (франчайзі) користуватися цим нематеріальним активом на певних умовах.
Суть цих правовідносин в українському законодавстві охоплює договір комерційної концесії. Відповідно до статті 1115 Цивільного кодексу України (ЦК) за договором комерційної концесії одна сторона (право...