Як орендувати не введений в експлуатацію офіс

Рухоме та нерухоме майно
30 липня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Микола Коломієць
юрист, Київ

СИТУАЦІЯ

ТОВ має намір орендувати офісне приміщення. На сьогодні приміщення не ввели в експлуатацію, й орендну плату не нараховували. Держреєстратору подали інформацію про зміну адреси реєстрації. Як документально оформити таку операцію?

РІШЕННЯ

Пропонуємо два варіанти вирішення питання.

Варіант 1. Укласти попередній договір

За попереднім договором сторони зобов’язуються протягом певного строку укласти основний договір у майбутньому на умовах, встановлених попереднім договором (ст. 635 Цивільного кодексу України; ЦК).

Закон може встановлювати обмеження щодо строку, в який слід укласти основний договір на підставі попереднього договору.

Істотні умови основного договору, що не встановлені попереднім договором, сторони погоджують у порядку, встановленому у попередньому договорі. Якщо такий порядок не встановлений — згідно з актами цивільного законодавства.

Попередній договір укладають у формі, встановленій для основного договору, а якщо форма основного договору не встановлена, — у письмов...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search