Будинок нашої працівниці частково зруйнований унаслідок обстрілу. Їй знадобиться зо два тижні, аби розв’язати побутові проблеми. Як оформити надання відгулу на цей час? Як виплатити їй допомогу з мінімальними податковими витратами?
Тут виникають кадрові та бухгалтерські питання. Розглянемо їх почергово.
Увільнюємо від роботи
Уточнимо: поняття «відгул» у трудовому законодавстві не існує. Отже, кадрового оформлення «відгулу» бути не може.
У схожих ситуаціях керівництво подекуди «закриває очі» на неявку працівника на роботу, особливо коли йдеться лише про день-два. Тобто попри відсутність працівника йому табелюють робочий день. Відповідно, людина заробітку не втрачає.
Зупинимося на тих варіантах, що вписуються у правове поле, а ви оберіть найбільш прийнятний для вас і вашої працівниці.
Варіант 1. Табелюйте неявки
Тут можливі два сценарії розвитку подій.
Сценарій 1. Працівниця офіційно повідомила, що буде відсутня на роботі через пошкодження житла. Керівництво...