Аптечка на підприємстві: як укомплектувати та зберігати

Корпоративне управління
20 травня 2023 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Редакція системи «Експертус Головбух»
Цифрове видавництво Експертус

Законодавство України не містить прямих вказівок на те, що робочі місця працівників необхідно забезпечити аптечками. Однак безпосередній керівник робіт у разі нещасного випадку зобов’язаний, зокрема, терміново організувати домедичну допомогу потерпілому (п. 5 Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, затвердженого постановою КМУ від 17.04.2019 № 337). А тут без аптечки домедичної допомоги, хоч і з мінімальним набором лікарських засобів, не обійтися!

Хто відповідає за аптечку

Керівник підприємства має наказом призначити особу, відповідальну за аптечку (див. Додаток), наприклад — представника служби охорони праці підприємства.

Додаток
Зразок наказу про призначення особи, відповідальної за комплектацію аптечки на підприємстві

<...>

Скачати зразок >>

До її обов’язків входить не лише своєчасно повідомляти про брак медикаментів, але і контролювати строк їх придатності. Останнє необхідно робити раз на три місяці. Ок...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search