Замовники вимагають авторизаційний лист, зокрема, щоб:
- підтвердити наявність партнерських відносин учасника та виробника;
- отримати додаткові гарантії постачання товару;
- запобігти закупівлі неоригінальних товарів (фальсифікатів) або додаткових послуг від виробника/представника виробника. Наприклад, сервісного (гарантійного) обслуговування.
Розглянемо приклади з практики.
Коли надавати можливість виправити невідповідності
Зазвичай замовники встановлюють умови до авторизаційного листа в тендерній документаціїі та відносять їх саме до технічних вимог до предмета закупівлі.
Учасник торгів у складі ТП не надав авторизаційного листа від виробника/офіційного представника в Україні, щоб підтвердити:
- право постачати комп’ютери на території України;
- повноваження виробника надавати сервісне обслуговування.
Замовник надав учаснику 24 години на виправлення невідповідностей за пунктом 43 Особливостей.
ДАСУ наполягало, що відсутні документи належать до технічних та якісних харак...