Легалізація електронної комерції в Україні

Договірні відносини
20 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати

Суб’єкти е-commerce. Інформування споживачів про предмет онлайн-бізнесу. Порядок укладання електронного договору. Нюанси електронного документообігу і статус окремих документів у сфері онлайн-комерції. Одноразовий ідентифікатор. Розрахунки за інтернет-договорами

user icon
Наталія Васильченко
юрист, Київ

Інформатизація всіх сфер діяльності людини та сегментів національної економіки давно потребувала належного узаконення процесів електронного документообігу, зокрема у сфері електронної комерції, обсяги якої невпинно зростають. Водночас законодавча неврегульованість робила ведення цього комерційно вигідного та прогресивного бізнесу в Україні досить ризикованим. Причому ризикували й споживачі, які фактично вступали в нелегітимні до сьогодні онлайн-відносини та діяли на свій страх і ризик. Адже за відсутності належної правової регламентації учасники ринку електронної торгівлі в Україні часто-густо не мали практичної можливості захистити і відстояти свої права при укладанні електронних угод або при вирішенні конфліктних ситуацій у суді.

Для подолання цієї, зважаючи на вельми інтенсивні темпи розвитку ІТ-технологій, важливої для багатьох підприємницьких структур проблеми законодавець видав Закон України «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 № 675-VIII (далі — Закон № 675). Узаконення цьог...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search