Отримали неякісний товар: як повернути продавцю

Корпоративне управління
7 грудня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Василь Луцик
юрист, Київ

Обов’язок продавця — передати покупцю товар, якість якого відповідає умовам договору купівлі-продажу. За відсутності в договорі умов щодо якості продавець зобов’язаний передати покупцеві товар, придатний для мети, з якою такий товар зазвичай використовують. Якщо ж вимоги до якості встановлює закон, сторони мають право домовитися про передання товару вищої якості, але аж ніяк не нижчої за визначену законодавчо.

Попри це покупці часто-густо отримують неякісний товар. У цьому випадку стаття 678 Цивільного кодексу України (ЦК), незалежно від можливості використовувати неякісний товар за призначенням, надає покупцю кілька альтернатив:

  • пропорційно зменшити ціну;
  • безоплатно усунути недоліки в розумний строк;
  • відшкодувати витрати на усунення недоліків.

Якщо недоліки істотні, покупець має право:

  • відмовитися від договору і зажадати від продавця повернути сплачені за неякісний товар кошти;
  • замінити товар.

Істотними є недоліки, що неможливо усунути, які потребують для усунення значних витрат, ...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search