Як купити товар для офісу через інтернет-магазин

Корпоративне управління
31 травня 2022 року
|
1 хвилину Читати
user icon
Олена Рижикова
експерт з бухгалтерського обліку та оподаткування

Підприємство може придбавати необхідні товари через інтернет-магазин. Щоб правильно задокументувати таку операцію, потрібно дотримати кількох важливих умов.

Через інтернет-магазин купують і продають товари на замовлення. Під час такого продажу споживач укладає із продавцем договір купівлі-продажу товарів на відстані за допомогою засобів дистанційного зв’язку або попередньо їх замовляє безпосередньо продавцеві(п. 1.2 Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затверджених наказом Мінекономіки від 19.04.2007 № 103, далі — Правила № 103).

Укладаємо договір

Положення № 103 передбачає, що договір — це усний чи письмовий правочин між споживачем і продавцем про якість, строки, ціну й інші умови, на яких реалізують продукцію. Вчинення усного правочину підтверджують квитанція, товарний або касовий чек, квиток, талон чи інші документи (далі — розрахунковий документ).

Сторони мають право на свій розсуд обирати форму правочину, якщо його не встановлено за...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search