Як оформити договір на рекламні послуги: поради юриста

Договірні відносини
22 жовтня 2025 року
|
1 хвилину Читати

Як правильно укласти договір на рекламні послуги та не порушити закон? У консультації розглянули основні ризики, типові помилки та зауваги, які убезпечать сторони від відповідальності

user icon
Анна Кантерман
юрист, Дніпро

Коли укладають договори на надання рекламних послуг, керуються статтями 901–907 Цивільного кодексу України (ЦК) та Законом України «Про рекламу» від 03.07.1996 №270/96-ВР (далі — Закон № 270).

За договором про надання рекламних послуг одна сторона (виконавець — виробник/розповсюджувач реклами) зобов’язується за завданням другої сторони (замовник — рекламодавець) надати послугу, яку споживають у процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності. Замовник зобов’язаний оплатити виконавцю цю послугу, якщо договір не встановлює інше (ст. 901 ЦК).

Виконавець зобов’язаний надавати послугу особисто та не може залучати третіх осіб як співвиконавців, якщо їх залучення не передбачають умови договору. Якщо є співвиконавець, відповідальність за порушення ним умов договору (невиконання/неналежне виконання) перед замовником все одно у повному обсязі несе виконавець, а не третя особа (ст. 902 ЦК). Якщо ви є виконавцем та допускаєте можливість передоручити надання послуг, рекомендуємо пропи...

add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search