unique document
Унікальний документ від Експертус

Цей документ доступний виключно для преміум-передплатників системи «Експертус Юрист Компанії». Дякуємо за довіру!

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Договірні відносини
вчора
|
1 хвилину Читати

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю

user icon
Олена Сердюк
провідний експерт з податкового обліку Експертус Головбух, кандидат економічних наук, Київ

Податківці звертають увагу на наявну практику, коли органи контролю під час перевірки платників податків, які придбавають маркетингові послуги, не підтверджують витрати і податковий кредит за такими операціями. Тому платникам, які отримують індивідуальні податкові консультації (ІПК), ДПС порекомендувала алгоритм дій. Мета — встановити єдиний підхід до оцінки впливу маркетингових послуг на визначення об’єкта оподаткування податок на прибуток і податкового кредиту з ПДВ.

Окрім того, податківці навели своє бачення, якими документами слід підтверджувати фактичне отримання маркетингових послуг. Прокоментуємо їхній підхід.

Що податкова вважає маркетинговими послугами

Маркетингові послуги (маркетинг) — це послуги, що мають на меті забезпечити діяльність платника у сфері:

  • вивчення ринку й попиту;
  • стимулювання збуту;
  • політики цін;
  • організації руху продукції до споживача та післяпродажного обслуговування.

Такими послугами, зокрема, є:

  • розміщення продукції в місцях продажу;
  • аналітика споживчого попиту;
  • внес...
add to bookmark this document
print document
download document
Open Chapter
Download materials
Page search