Податківці звертають увагу на наявну практику, коли органи контролю під час перевірки платників податків, які придбавають маркетингові послуги, не підтверджують витрати і податковий кредит за такими операціями. Тому платникам, які отримують індивідуальні податкові консультації (ІПК), ДПС порекомендувала алгоритм дій. Мета — встановити єдиний підхід до оцінки впливу маркетингових послуг на визначення об’єкта оподаткування податок на прибуток і податкового кредиту з ПДВ.
Окрім того, податківці навели своє бачення, якими документами слід підтверджувати фактичне отримання маркетингових послуг. Прокоментуємо їхній підхід.
Що податкова вважає маркетинговими послугами
Маркетингові послуги (маркетинг) — це послуги, що мають на меті забезпечити діяльність платника у сфері:
- вивчення ринку й попиту;
- стимулювання збуту;
- політики цін;
- організації руху продукції до споживача та післяпродажного обслуговування.
Такими послугами, зокрема, є:
- розміщення продукції в місцях продажу;
- аналітика споживчого попиту;
- внес...